Thursday, June 18, 2009

Apa nak buat ekk????

hmm...hari ni boring sgt..nak buat keja pun takde mood...
pening dah cari and buat coding vb ni..tp semua pun tak menjadi mcm yang aku mau...
tak tau mana lagi nak korek coding...bengang tol...

praktikal tak lama lagi nak abis...keja lum siap2 jugak...
tak mau jugak la aku tinggal kan keja aku camtu jak bila abis praktikal...
tak baik la kan...lagi pun pengarah ngan penyelia mengharap sangat agar kami ( aku and atie)
dapat siapkan sistem ni before we chawwww....
aku pun harap dapat siap kan secepat mungkin, so klu ada yang mau di perbaiki, tak la terlalu lmbat sgt...tapi ntah la, bila nk selesai buat ni...kpala pun dh penat pikir...
anyway, thanx to mazie yang slalu bantu aku dlm bab coding vb ni...hehe..thanx maz...
ko dah byak tolong aku...lain kli, tolong la lg k...hahahahha....
lg sorg master vb...jas(jusharil) thanx sebab sudi tolong....

ntah apa la ujung ceta sistem aku ni..ntah siap, ntah tidak...tp harap2 dpt la siap walau pun tak
dapat memenuhi smua kriteria yang pengarah mau kan...tp seboleh-boleh nya, mau jugak aku bt lebih dari itu...
tp, napa la otak ni lembab sgt dah berpikir..huh...

4 comments:

  1. jangan lemah semangat ging..hehe..
    aku punya sistem nie pun lagi la hampeh.. x pandai2 mo siap..huhu..

    ReplyDelete
  2. huhu...tengah mencoba untuk bertahan ni...hehehe...tp, harap2 la kita akan dapat tempuhi nya bersama2...hehe...ayat bunga2 lg bha...wawawwaaa...chaiyo..chaiyo...

    we can do it babe!!!!!

    ReplyDelete
  3. we can do it babe...heheh..
    insya Allah..harap2 sempat siap sepenuhnya sebelum abis nie..
    cayok2!!

    ReplyDelete
  4. hehehehe..
    yakin buleh!!!
    buleh ba tu..
    kacang jak kan tu kalo ko..
    kalo nda tau, minta ajar la sama tu c azian..
    musti dia terer..
    hahahaha!

    ReplyDelete